Asset Publisher Asset Publisher

Deklaracja Dostępności

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl

Data publikacji strony internetowej: 2012.07.01

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019.03.06

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
  • na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.

Oświadczenie sporządzono dnia 2020.07.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Nadleśnictwo Mircze, ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze

Siedziba Nadleśnictwa Mircze znajduje się w jednym budynku.

Budynek posiada dwie kondygnacje użytkowe, w budynku może przebywać jednocześnie ok. 60 osób. Standardowe godziny przebywania pracowników na terenie budynku to godziny 7:00 -15:00.

Wejście główne do budynku znajduje się od strony ulicy Hrubieszowskie 55. Wyjście usytuowane jest na poziomie czterech  schodków przed drzwiami głównymi. 

Wejście techniczne jest niedostępne dla osób nieuprawnionych (spoza Nadleśnictwa Mircze).

Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu przy budynku. Przed budynkiem jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.

Przed wejściem głównym znajduje się  pochylnia/podjazd dla wózków dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do holu.

Poruszanie się przez osoby niepełnosprawne jest możliwe tylko na parterze. Nie ma możliwości poruszania się przez osoby niepełnosprawne na wyższym poziomie.

Drzwi i przejścia posiadają nominalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia przez osoby niepełnosprawne.

Korytarze przebiegają przez długość całego piętra. Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów.

W budynku na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

W budynku można poruszać się z psem asystującym.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny pod nr +48 84 6519002 lub e-mailowy na adres: mircze@lublin.lasy.gov.pl


Asset Publisher Asset Publisher

Back

Przetarg nieograniczony na usługi leśne II postępowanie.

Przetarg nieograniczony na usługi leśne II postępowanie.

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 530 – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz innych prac z zakresu zagospodarowania lasu, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Mircze w roku 2025. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety, postepowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia pod adresemhttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6edb6149-086d-4c61-b573-b14539011279.